بیماری کلیه پلی کیستیک : نشانه های بالا رفتن BUN سطح ها چه هستند

سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

بیماری کلیه پلی کیستیک : نشانه های بالا رفتن BUN سطح ها چه هستند

بیماری کلیه پلی کیستیک : نشانه های بالا رفتن BUN سطح ها چه هستند

هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه را به مرحله پیشرفته ، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها شود. در نتیجه، BUN ( نیتروژن اوره خون ) بالا خواهد شد . پس چه علائم و نشانه های سطح BUN بالا هستند؟

چرا سطح BUN خواهد شد در بیماری کلیه پلی کیستیک بالا ؟

کیست در کلیه سایز بزرگ خواهد شد و افزایش می دهد. با توسعه از کیست ، از یک بزرگتر خواهد فشار به اطراف بافت کلیه می شود و باعث التهاب می شود. هنگامی که التهاب بزرگ ، وجود خواهد داشت آسیب بیشتر کلیه است. بنابراین عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار خواهد شد . BUN محصول زباله از پروتئین است و کلیه ها مسئول به آن فیلتر کردن می باشد. زمانی که کلیه ها به علت کیست آسیب دیده است، BUN را نمی توان فیلتر شده و آن را در خون تجمع می یابد. در نتیجه، سطح BUN بالا خواهد شد . بنابراین، تا حدودی، سطح BUN بالا نیز نشان می دهد مشکل کلیه است.

علائم و نشانه های سطح BUN بالا چیست؟

تهوع و استفراغ . تهوع و استفراغ از علائم شایع دستگاه گوارش است. BUN بالا خواهد شد را به آمونیاک را در دستگاه گوارش تجزیه می شود. آمونیاک خواهد روده تحریک کرده و باعث تهوع و استفراغ .

خارش پوست . از آنجا که از آسیب کلیوی ،BUN می تواند توسط کلیه ها تخلیه شده است. اما برخی از آن خواهد شد از طریق عرق کردن تخلیه شده است. هنگامی که آنها بر روی پوست شکل ، آنها را پوست تحریک شده و باعث خارش پوست .

مشکلات عصبی . BUN فشار بیشتر می تواند به هر بخشی از بدن خود را با گردش خون، علائم باعث ، مانند حافظه ضعیف ، سردرد ، کاهش تمرکز برسد.

چگونه به کاهش علائم ؟

علایم مربوط به سطح BUN بالا ، که توسط مشکل کلیوی ایجاد می شود می باشد. پس از روش root به کاهش علائم است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. طب چینی در درمان بیماری های کلیوی ، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که نوآوری بر اساس طب سنتی چین موثر است. این در بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده با هدف . گیاهان همچنین اثر خوبی در کاهش کیست در کلیه ها داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید ، او شما را با هیچ هزینه ای کمک خواهد کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک : نشانه های بالا رفتن BUN سطح ها چه هستند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.